Tu Znajdziesz informacje na Temat Gry : Metin2
1.Czym jest polimorfia?
Polimorfia to przemiana w potwora,dzięki której zyskujemy obrażenia zadawane przeciwnikom.Aby umiejętności "używać" potrzebny jest marmur potwora.Na marmurze zawsze mamy 60defa,szybkość
ruchu i ataku jest zależna od używanego marmurka.Zatruwać możemy jedynie bosy o lvlu niższym,równym lub o 6większym od naszego.Wraz z wzrostem poziomu polimorfii wzrasta tylko czas trwania marmuru.Atak pozostaje ten sam.Na poziomie [P] przemiana trwa około 35minut.
2.Jak rozwijac?
Poziom 1-20 ==Księga Polimorfi [Duże szanse na przeczytanie]
Poziom M1-M10 ==Zaawansowana Księga Polimorfi [Średnie szanse na przeczytanie]
Poziom G1-P ==Mistrz Księga Polimorfi [Małe szanse na przeczytanie]
[b]3.Jak bić bosa na marmurze?
Najpierw należy zadbać o potki odnawiające natychmiastowo 100pż(woda young).Tworzymy je u dowolnego zielarza,z [100x sok z korzenia gango] i [1x grzyb tue]
Można też zaopatrzyć się w potki dodające 10% do krytyka[Woda Dok].Tworzymy je u zielarzy w m2 z [1x sok z pokrzywy] i [1x Bez]
Kiedy już mamy owe potki ustawiamy je w pasku, w następujący sposób:
Przed odpaleniem marmurka warto odpalić berka,strach lub czarowane ostrze.Oczywiście nie zapomnijmy o buffkach.Aura miecza,silne ciało,czarowana zbroja nie działają na marmurze.
4.Troche o ważniejszych bossach
Wódz orków - boss,którego nie biję się na marmurku,można ubić już na 45lvl
Królowa pająków - boss bity na marmurze,między lvlami 58-67.Posiada dosyć mocny atak zatruwający i słabsze uderzenia z łapy
9ogonów - ciężki boss,na marmurze.Posiada dużo hp,sporą regeneracje i hity między 4-9k.Raczej nie bije krytykami
Elitarny Król Demonów - boss 5piętra w dt,ma słabe uderzenia 3-5k,mało życia.Bije się go bez marmuru
Ognisty król - posiada potężne duchowe:P,krytyk dochodzi do 22k.Bije się go bez marmuru między 65-80lvlem.
Ezoteryczny przywódca - boss świątyni hwang,bije dość słabo,nie rzuca krytykami.Łatwo ubić na marmurku,nie dropi szkaty
Zjawa żółtego tygrysa - jeden z najcięższych bossów metin2,od 5-7k.Częste krytyki 10-15k.Słabsza regeneracja
lecz dużo hp.
Olbrzymi żółw pustynny - bardzo denerwujący boss,odrzuca i teleportuję się.Ciężko ubić.Potrafi uderzyć do 12k z krytyka
Olbrzymi Duch Drzewa(?) - boss wypadający z metków 85lvl.Jeśli chce się go ubić trzeba sporo omdleń lub niezłej ekipy,która ubije go bez marmurka.
Umarły rozpruwacz(riper) - boss 9piętra w dt,ma bardzo dużo życia,dużą regeneracje i krytyki które dochodzą do 18k.Bije obszarowo.Do ubicia jedynie dla
osób posiadających 15k hp+,60% na nieumarle+ z niezłym eq,bufkami i ew. trutką.
Offline